Rzeczpospolita Polska

Zastępca kanclerza ds. administracyjno-gospodarczych



Zastępca kanclerza ds. administracyjno-gospodarczych

  1. Kieruje pracą podległych mu jednostek organizacyjnych, a w szczególności w zakresie:
    1) Planowania zapotrzebowania i zabezpieczenie dostaw:
    a) wody,
    b) energii cieplnej,
    c) energii elektrycznej,
    d) gazu,
    e) paliw,
    f) materiałów biurowych,
    g) środków czystości i higienicznych i innych artykułów oraz usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania uczelni, w tym usług pocztowych i telefonii komórkowej,
    h) odbioru odpadów.
    2) Analizy zużycia energii cieplnej i elektrycznej, gazu, paliw, wody oraz zabezpieczenie stosownej ilości mediów niezbędnych do właściwego funkcjonowania uczelni
    3) Zabezpieczenia właściwej eksploatacji budynków i urządzeń technicznych, w tym terminowej konserwacji i napraw.
    4) Dbałości o estetykę oraz o utrzymanie w czystości budynków i pomieszczeń oraz terenów zielonych, z wyjątkiem budynków, pomieszczeń i terenów wydzierżawionych lub wynajętych przez uczelnię osobom trzecim.
    5) Analizy zatrudnienia pracowników obsługi.
    6) Zapewnienia właściwego funkcjonowania Kancelarii Ogólnej Uczelni.
    7) Analizy zapasów magazynowych i podejmowanie stosownych decyzji w uzgodnieniu z kanclerzem odnośnie ich zagospodarowania.
  2. Zatrudnia pracowników obsługi na zastępstwo lub na podstawie umowy zlecenia na czas nieobecności pracowników etatowych lub wyrażanie zgody na pracę w nadgodzinach.
  3. Zawiera umowy najmu pomieszczeń, powierzchni i obiektów na krótkie okresy
  4. Dysponuje środkami finansowymi i rzeczowymi dla wykonania określonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i ustawą o finansach publicznych, szczególnie pod względem legalności, rzetelności, celowości i gospodarności.
  5. Wszczyna procedury o udzielenie zamówienia publicznego przewidziane ustawą Prawo zamówień publicznych dotyczące, eksploatacji i utrzymania w należytym stanie budynków i pomieszczeń oraz terenów zielonych, dostaw mediów i odbioru odpadów, materiałów biurowych, środków czystości, higienicznych i innych artykułów oraz usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania uczelni, w tym usług pocztowych i telefonii komórkowej,
    1) dla zamówień publicznych o szacunkowej wartości zamówienia poniżej 3.000 euro:
    a. zatwierdza wnioski w sprawie przeprowadzenia procedury,
    b. podpisuje ogłoszenia o przeprowadzeniu zamówienia,
    c. zatwierdza specyfikację istotnych warunków zamówienia,
    d. zatwierdza protokoły komisji przetargowych,
    e. zawiera umowy w imieniu uczelni.
    2) dla zamówień publicznych o szacunkowej wartości zamówienia do 30.000 euro:
    a) podpisuje ogłoszenia o przeprowadzeniu zamówienia,
    b) podpisuje specyfikację istotnych warunków zamówienia.
  6. Podpisuje wychodzące pisma dotyczące przeprowadzanych procedur bez względu na wartość przedmiotu zamówienia,
  7. podpisuje ogłoszenia o wszczęciu postępowania bez względu na wartość przedmiotu zamówienia,
  8. Zawiera w imieniu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu umowy cywilnoprawne dot. udzielanych zamówień ,których wartość nie przekracza 3.000 euro.
  9. Zastępuje kanclerza w czasie jego nieobecności.
  10. Zapewnia funkcjonowanie kontroli zarządczej w podległych jednostkach ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem,


 Zastępcy kanclerza ds. administracyjno-gospodarczych podlegają:

1) Biuro Głównego Energetyka
2) Dział Gospodarczy
3) Dział Konserwacji i Napraw
4) Kancelaria Ogólna
5) Samodzielna Sekcja Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej
6) Dział Transportu.